ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

ΒΡΑΒΕΙΑ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ .ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ? ΠΆΝΤΩΣ  Η ΓΥΝΑΊΚΕΣ  ΣΊΓΟΥΡΑ ΟΠΩς ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΚΟΥΡΑΣΜΈΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ. ΉΡΘΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ=ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΣΙ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ .ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΈΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ Η Κ. ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ DEGOUPAGE ADDICT ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ  ΕΝΑΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΊΤΕΡΗ Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΌΜΟΥΝ ΠΡΙΝ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ .ΤΗΝ ΘΕΩΡΌ ΔΑΣΚΑΛ ΣΤΟ DEGOUPAGE KAI OXI MONO.................


ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΏ=ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ BLOG ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ?..........ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ.....ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ .........ΝΑΙ....ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!36 ΧΡΟΝΩΝ.............................








ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΣΑΣ ΜΟΥ ΔΊΝΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

21 σχόλια:

  1. Παντα βραβεία!!!!! Μήπως έχουμε την ιδια πάθηση ?
    ( για την ξεκούραση )
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο...συγχαρητήρια!!! Και φυσικά καλή ξεκούραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασουλα μου συγχαρητηρια....η προσπαθεια παντα ανταμοιβεται!!!και μην νομιζεις,ολοι το ιδιο νιωθουμε οταν εχουμε τετοια δωρακια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θες να ... παίξουμε λάστιχο,γιατί κι εγώ γύρω στα 11 αισθάνομαι!:))Με γεια τα καινούρια βραβεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια !!! Σου αξίζει γιατι κι εσυ εισαι πολύ καλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου εύχομαι να τα χιλλιάσεις γλυκιά μου και να τα κάνεις ένα φάκελο ολόκληρο στα αρχεία σου όπως εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παντα τετοια σου ευχομαι :) καλημερααα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα, χαρούμενα, πολύχρωμα βραβεία!!!
    Συγχαρητήρια, εύχομαι πολλά πολλά ακομη!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Βασιλική μου!
    Να μην ξεχάσω να σου πω πως ήρθαν τα δωράκια σου και είναι όλα ΤΕΛΕΙΑ!!! Πολύ σ'ευχαριστώ!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια !!Σου αξίζουν!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλο μηνα να εχεις.Παντα χαρες να παιρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΝΑΝΤΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!!
    ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΙΜΗ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φουφούλα μου συγχαρητήρια για τα βραβεία ,σου αξίζουν με το παραπάνω γιατί εκτος απο τα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις μας δημοσιεύεις και ωραία αποσπάσματα απο βιβλία ,εγω περνάω παντα απο το σπιτάκι σου όταν βγαίνω μπλογκότσαρκα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή