ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Παρασκευή 13 Μαΐου 2011



ΓΕΙΑ ΣΑΣ .....ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΡΟΜΑΞΕ ΝΑ ΣΗΚΏΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΨΗΛΑ...ΑΧ!!!!!!!ΑΠΟ ΧΘΕς ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΟ BLOG ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΔΙΑΘΈΣΙΜΟ....ΦΟΒΉΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΠΑΕΙ ΧΑΝΩ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ....ΑΛΛΑ ΞΑΝΑ ΉΡΘΕ.....Η ΚΛΕΙΔΩΘΗΚΗ.. ΕΙΝΑ ΜΕ ΚΑΣΙΑ  -ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΟΠΑΤΙΝΑ.......ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΆΡΙΟ RUSTIC ΔΕΝ ΤΡΕΛΆΘΗΚΑ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΊΑ ΚΑΙ ΞΎΣΙΜΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΝΗ................. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ?ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΑ  ΒΑΣΕΙ ΕΡΕΥΝΩΝ  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ.ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΑ ΔΙΝΕΙ ΝΕΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΠΙΟ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΣΦΡΙΓΟΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΥΓΙΕΙΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΓΙΖΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.......ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΦΙΛΑΚΙΑ....

34 σχόλια:

  1. Τέλος καλό, όλα καλά. Ξαναεπικοινωνούμε. Η κλειδοθήκη έγινε ωραία. Χαλάλι η σκόνη που...έφαγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα είδαμε όλα μιλάμε, όποιος πει τ αντίθετο θα πει ψέμματα. Η κλειδοθήκη μ αρέσει (την τεχνική της ομολογώ δε την γνωρίζω) οχι περισσότερο όμως απο το κρακελέ που δεν πρόλαβα να σχολιάσω κι είναι ΕΝΑ κι ΕΝΑ!!!
    Φιλιά κι εύχομαι να μην ταλαιπωρηθούμε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι δεν τρόμαξα καθόλου!!!χαχαχα!Σήμερα ανά 2 λεπτά έμπαινα για να διαπιστώσω ότι δουλεύει αλλά εις μάτην!Ευτυχώς πάλι online!Ωραία η κλειδοθήκη μ'αρέσει και το χρώμα και η δαχτυλοπατίνα που υποθέτω είναι αυτή η παλαίωση που φαίνεται!Μπράβο Βασιλική!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φουφουλα μου,συμφωνω απολυτα για τις αγκαλιες...ειναι φαρμακο για πολλες ασθενειες,ειδικα για τις ψυχικες....διαφωνω για την κλειδοθηκη,ειναι πολυ ομορφη και την σκονη μονο εσυ την βλεπεις,ουτε στην μεγεθυνση δεν φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατατρόμαξα μιλάμε!!!! Μέχρι μέιλ έστειλα για να δω αν και άλλοι...έπασχαν από το ίδιο!!!
    Παρόλα αυτά εσύ απτόητη...Όπως παντα δημιουργός αριστουργημάτων!
    Και...αγκαλιαστείτε γιατί χανόμαστε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι φοβερή!!!Το χρώμα της είναι απλά μαγευτικό!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχη ηκλειδοθήκη σου όσο για το blog κατατρόμαξα είχα πρόβλημα για δυο μέρες και έχασα τη δεύτερη μέρα ανάρτση Ευτυχώς επανήλθε!!Τι ήταν αυτό !!Εφιάλτης !!Α!!και για δυο μέρες είχα άλλο όνομα!!!Φοβερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρενα κι εγω ειχα αλλο ονομα...και το αλλαζα και το ξανααλλαζα και τελικα το παρατησα...ο μπλογκερ με βαπτισε laz!!!!hihihihihihi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρέλα σκέτη... τα έπαιξα σου λέω... ευτυχώς είχα ακούσει τις συμβουλές της Μαρίας και της Μυσιρλούς, είχα κάνει back up και δεν θα έχανα τα πάντα... Οι κλειδοθήκη υπέροχη !!! ωραία η τεχνική Rustic !!! Πολλά φιλιά... μια μεγάλη αγκαλιά... και πολλές ευχές για καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α!!ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΡΟΜΑΞΑ...LEFKOTHEA ΣΚΟΝΗ ΟΤΑΝ ΤΡΙΒΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΣΙΑ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΡΓΟ.....MARINA ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ BLOG.....ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ολες μας τρομαξαμε με τα μπλοκ και συγκεκριμενα εχασα και αναρτηση και σχολια..τελος καλο ολα καλα..ομορφη η κλειδοθηκη και ομορφη τεχνικη μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τρομαξαμε η αληθεια ειναι!ας ελπισουμε να μην ξαναγινει!! φανταστικη η κλειδοθηκη.. μου αρεσουν πολυυυ τα χρωματα!! καλο σαββατοκυριακο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτική!!!Μου αρέσει πάρα πολύ το χρώμα αλλά και η διάταξη των εικόνων!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευτυχώς όλα καλά, ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξαναπεράσουμε άλλη τέτοια λαχτάρα!
    Η κλειδοθήκη μ' αρέσει οπολύ!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φουφούλα μου τι ωραία που τα λες!η Κλειδοθήκη μου αρέσει!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ!!..
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΛΑ Η ΚΛΕΙΔΟΘΗΚΗ ΣΟΥ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΑΣΤΑ..ΤΑΡΑΧΗ..
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μια από τα ίδια!
    Μ' αρέσει πολύ η κλειδοθήκη σου,θέλω κι εγώ να αλλάξω μία κάποια στιγμή αλλά όλο το αναβάλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φουφουλα μου πολυ, πολυ ομορφη!
    Ευτυχώς ολα καλα με το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΘΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕς ΑΓΚΑΛΙΕς....ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευτυχώς όλα καλά με την μπλογκοπαρέα.Πανέμορφη η κλειδοθήκη πολύ ωραίες και οι συμβουλές σου περί αγκαλιάς κλπ Καλή εβδομάδα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλος καλό όλα καλά! Η κλειδοθήκη πολύ πολύ όμορφη! Αγκαλίτσα κι από 'μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπερα! οι δημιουργιες σου ειναι απιθανες!!! αυτα τα αγγελακια που χρησιμοποιεις στις συνθεσεις σου ειναι το κατι αλλο!!!!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το ιδιο επαθα κ γω!!!τωρα ολα καλα!!!καλα το κρακελε τα σπαει!!αλλα κ η κλειδοθηκη παρα πολυ ωραια! αξιζει τον κοπο κ την σκονη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ......ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα Βασιλική μου φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γειάσου καλή μου!!χιχι!
    εμένα εμφανιστηκε...νομισα οτι το εχασα...
    αλλά μου κανει τσαλιμάκια ακόμα....
    υπεροχη η δημιουργία σου μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ολοι λαχταρισαμε με τα κολπα του μπλογκερ.Η κλειδοθηκη σου πολυ ομορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τρελάθηκα με αυτό το έπιπλο!!! είναι απο τα ομορφότερα πράγματα που έχω δει σε μπλογκ!!!! είναι παραμυθένιο!!!! :O)

    ΑπάντησηΔιαγραφή