ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

GIVEAWAY..............................

ΓΕΙΑ ΣΑΣ !!!!!!!!!!! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ'' GIVEAWAY''... ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΦΑΣΊΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ .Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 31-3-2011 ΓΙΑΥΤΟ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΡΟΣ................ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ  ΠΟΥ ΦΤΑΝΩ ΤΟΥΣ 100 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΜΑΙ ΜΗΝ ΓΕΛΑΤΕ....ΚΑΙ ΧΑΊΡΟΜΑΙ  ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ? .............                                                                                                                ΜΙΑ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ  3 ΠΡΑΓΜΑΤΑ....


ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ ΣΕ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΓΑΛΑ....

..............ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ...................ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ¨¨Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ.ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΝΕΣΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ............ΚΙ ΑΝΤΙΚΑΘΡΕΦΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ!!!!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

97 σχόλια:

  1. Ό,τι και να είναι θα είναι φανταστικό!!!Δηλώνω πρώτη και εύχομαι να είμαι η τυχερή!!!Συγνώμη κορίτσια,αλλά θέλω να κερδίσωωωωω....
    Καλή επιτυχία σε όλες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ ακολουθώ!!!Ότι και ναναι θα είναι πολύ όμορφο!!!!Καλή επιτυχία μας!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμμετέχω για τον Μπουσκάλια!!!
    Το ένα καλλίτερο απ τ΄άλλο.
    Διάβασες την απάντηση στο σχολιό σου;
    Να καλοπεράσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι σα μικρά παιδιά νιώθουμε όταν φτάνουμε τους 100, σε κάθε βραβείο και σε κάθε σχόλιο μη σου πω!! Να τους χιλιάσεις!!!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εγώ και εγώ!!! δεν κερδίζω ποτε, αλλά ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!!! :D να τους χιλιάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Foufoula μου θέλω κι εγώ να συμμετάσχω!!! Καλή επιτυχία σε όλες μας! Σε φιλώ, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο δωράκι κι εγώ μέσα!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έφτασα και εγώ, αγκομαχώ ακόμη αλλά προσπαθώ όσο μπορώ να κάνω επισκέψεις. Να τους κάνεις 1000 και ακόμη παραπάνω τους αναγνώστες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σύντομα να τους χιλιάσεις!!!! Ξέρω ότι θα είναι όμορφο το δωράκι σου και εύχομαι να κερδίσω!!!
    Λοιπόν εσύ όσο πας και γίνεσαι ασυναγώνιστη στη decoupage!! Ολα είναι τέλεια!!!Αψογη δουλειά! Τέλεια ενσωμάτωση και υπέροχα μοτίβα!!!!!
    Την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ μέσα..τέλεια τα δωράκια!!
    καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι να πω;;οτι ολα οσα φτιαχνεις ειναι υπεροχα;;φανταζομαι οτι εχω καταντησει γραφικη!!!!!!!φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τους χιλιάσεις!!! Όλα όσα φτιάχνεις είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα!
    Θέλω κι εγώ δωράκιιιι...!!!!
    Σου εύχομαι να τους χιλιάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οτι κανεις ειναι ομορφο foufoula μου οποτε οτι και να κερδισω απιθανο θα ειναι !!να σαι παντα ετσι γεματη αισιοδοξια και χαρα!!να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου!!καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ θέλω δωράκι! Καταλαβαίνω τη χαρά σου, κι εγώ σα μικρό παιδί εκανα χθες που έφτασα τους 100.
    Ευχομαι να τους χιλιάσεις και να φτιάχνεις πάντα τέτοια υπέροχα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εγώ με την σειρά μου σου εύχομαι πάντα επιτυχίες και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να χαρείς να χαρείς! Αξίζεις και τους 100 και παραπάνω αναγνώστες! Και στους εύχομαι!
    Με μεγάλη μου χαρά να λάβω μέρος στην κλήρωση! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τους χιλιάσεις λοιπόν και να μοιράζεσαι μαζί μας τις πανέμορφες δημιουργίες σου!Πολλά φιλιά και την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χμ και εγω πρεπει να κανω μαλλον γτ εχω πολλα να δωσω οκ ;;;;
    βρε βρε καλο παιδι μου καλα κανεις και χαιρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και εγώ και εγώ! Θέλω πολύ κάτι από τα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφες οι κατασκευές σου αλλά και τα λόγια του Μπουσκάλια πόσο αληθινά!!!!
    Να τους χιλιάσεις του αναγνώστες σου!!! Το αξίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ουφ ναι τα καταφερα να αφησω σχολιο κατι εχει παθει το διαδυκτυο αυτες τις μερες.κ λεω ουφ τ καταφερα γιατι θελω πολυ να κερδισω οτιδηποτε απο αυτα που φτιαχνεις μου αρεσουν παααααρα πολυ!επισης θελω να πω οτι η ιδεα με το κουτι γαλακτος με ενθουσιασε!!!καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημεραααα!! ευχομαι να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου!! και να συνεχιζεις να δημιουργεις με τοσο ενθουσιασμο παντα και να μας τα δειχνεις!! θελω και εγω να παρω μερος σε οτι και αν κανεις,και θα ειναι η πρωτη φορα που παιρνω μερος σε κατι μεταξυ των blogoφιλων μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τους χιλιάσεις και καλή συνέχεια σε όλες σου τις δημιουργικές ανησυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή συνέχεια!ότι και αν αποφασίσεις θα ναι πανέμορφο και το θέλουμεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, να είναι πάντα γεμάτο το σπιτάκι σου εύχομαι!
    Είμαι σίγουρη ότι ό,τι θα φτιάξεις, θα είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες και να είσαι πάντα τόσο δημιουργική, όπως πάντα, άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 200 ΜΕ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΓΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΣ; ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ήρθα και εγώ^^
    δεν άργησα εεε^^
    τέλεια τα δωράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ειναι υπέροχα,ευχομαι και συντομα να τους χιλίασεις..........καλο βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ....ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ...SOPHIE ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τους κάνεις αμέτρητους φίλη μου και σου εύχομαι να πάρεις απο τα μπλογκ όσα πήρα εγώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εύχομαι να τους χιλιάσεις πολύ γρήγορα και να έχεις την ίδια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κι εγώ εδώ!!καλή επιτυχία σε όλους μας!! να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και πάντα να είσαι δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητηρια καλη μου! Τι ομορφες δημιουργιες ειναι αυτες! Ολα τελεια!
    Ευχομαι να εισαι παντα καλα και να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου! Φιλακια πολλα και καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου! Μακάρι να κερδίσω κάτι από τα χεράκια σου! Καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΓΗ!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Nα είσαι καλά!!!!!ότι κι αν κληρωθεί τέλειο και ρομαντικό θα είναι σίγουρα!!!!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. υποκλίνομαι και φυσικά συμμετέχω , ότι και νάναι εγώ πετάω τη σκούφια μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να΄μαι και εγώ! Άργησα λίγο! Ακόμα δεν έχω συνέλθει εντελώς που ήμουν άρρωστη και τώρα τρέχω με την μικρή, έτσι δεν προλαβαίνω να κάνω και πολλές βόλτες στα μπλοκάκια! Αντε να τους χιλιάσεις τους Αναγνώστες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΝΑ ΜΑ ΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ!!!!!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΟΛΟΦΑΡΔΗΣ ...ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΓΩΩ!ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!!!ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ BLOG MOY?XIXIXIXIXIXI!
    ΦΙΛΙ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. φουφουλα μου,πως μου ξέφυγε το δικό σου δωράκι...θέλω κι εγώωωωωω...είμαι σ΄΄ιγουρη πως θα φτιάξεις κάτι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλώς σε βρήκα!!!!Συγχαρητήρια για τις Υπέροχες οι κατασκευές σου!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...DEMI...ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγχαρητήρια για το blog σου και καλώς σε βρήκα!ευχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα.Είπα να αφήσω και γω σχόλιο μπας και κερδίσω το πρώτο μου δωράκι.
    Ότι και να είναι το δώρο σου θα είναι τέλειο,οπότε μην σε νοιάζει.
    Αντε και εις ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να σε διαβάζουν όλο και πιο πολλοί!!! Σύντομα χίλιοι. Μετά...βλέπουμε...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου! Συντομα και στους χιλιους!!! ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συγχαρητήρια!!!
    Καλό απόγευμα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα.
    Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου.Είναι πραγματικά πολύ όμορφα αυτά που κάνεις!!! Γράφτηκα στους αναγνώστες σου αμέσως.Είμαι καινούρια στη γειτονιά.Πριν λίγα εικοστετράωρα ξεκίνησα ένα μπλογκόσπιτο.Θα χαρώ πολύ να περάσεις για ένα καφέ :ο)
    Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΤΟΥΣ
    ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!..
    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. να τους χιλιάσεις φουφουλίτσα μου , όλα τα καλά και ακόμη περισσότερες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΒΙΟΛΕΤΑ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕς...ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καλως σε βρηκα!!!υπεροχες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. να τους χιλιάσεις! και να είσαι πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. respect!!! Άντε βρέ, όπως πάς, βλέπω να τους δεκαπλασιάzεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Επειδή σίγουρα θα είναι όμορφο το δωράκι σου, εύχομαι να κερδίσω! Ολα όσα βλέπω μ' αρέσουν. Αψογη δουλειά! Να είσαι πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ANGIE ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ολα ειναι πολύ ωραία!!!να τους χιλιάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΩς ΗΡΘΕς..ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα!Από μια πρόχειρη ματια που έριξα είδα πολλά και όμορφα δημιουργήματα.Εγω ως γνωτή Ζερβοχέρα σε θαυμάζω!Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου καλή μου!!!
    Υπέροχα τα δώρα σου!!! Εύχομαι κι εγώ να'μαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. MARA ΚΑΛΩς ΗΡΘΕς ..ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ....... ......ΝΑΝΤΙΑ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Όλα όσα φτιάχνεις είναι φοβερά! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. holaaaaaaaaaaa :) me encanta tu blog y el decoupage me quedoo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. εγώ γιατί δεν έχω πάρει μέρος ακόμα...??? θέλω και εγώ δωράκι!!! εγώ εύχομαι πάντα έμπνευση να έχουμε όλες κορίτσια!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και ιδιαίτερα καλή εντύπωση μου έκανε η αναφορά σου στο Leo Buscaglia! καλή συνέχεια και καλή άνοιξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕ ΤΑ DECOUPAGE! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. για το τελευταιο πεθαινω φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πω πω σχόλια....Συγχαρητήρια παράτονη ομοπαθούσα φίλη μου!!!Εύχομαι να μας χιλιάσεις! Ελπίζω να μην άργησα...Οι δημιουργίες σου ταιριάζουν απόλυτα στο σπιτάκι μου...Ελπίζω να είμαι ΕΓΩ η τυχερή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μου αρέσουν όλα αυτά που έχετε φτιάξει γιατί έχουν μια ρομαντική διάθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ANDRIA ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ....NANDIA ΚΑΛΩς ΗΡΘΕς...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙ!
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΡΑΤΩ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΕΜΕΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΕΤΟΥΣΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΩς ΗΡΘΕΣ.....ΝΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΑΠΟ ΚΡΕΜΕς ΚΑΙ ΓΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΣΕΡΒΕς ΤΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ευχομαι να τους χιλιασεις συντομα.τελεια τα δωρακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καλησπέρα κι από μένα και καλώς σε βρήκα!! πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!! καλή επιτυχία σε όλους μας για το δωράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Μπράβο σου για τις όμορφες δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή