ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

                                                  ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ         (μητερα τερεζα)

*ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΦΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ,ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΑ......
-ΕΣΥ ΣΥΓΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!
*ΚΙ ΕΝΩ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΟΝΥΡΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ....
-ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!.
*ΟΤΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΠΟΛΥ,ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.....
-ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ,ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!
*ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ,ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΔΙΚΟΥΝ....
-ΜΕΙΝΕ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!
*ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΧΡΟΝΙΑ,ΣΤΟ ΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ.....
-ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΞΑΝΑ ,ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!
*ΕΑΝ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΕΙΡΗΝΗ,ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ,ΘΑ ΣΕ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΠΟΛΥ....
-ΕΣΥ ΕΥΤΥΧΗΣΕ,ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!
*ΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΕΑΥΤΟ,ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!***
****ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ.............ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΥ ΘΕΟΥ!!! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΩΝ......ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!!!..

8 σχόλια:

  1. Σχεδόν 2 χρόνια,βρε αθεόφοβη,μας εγκατέλειψες! Ευχομαι νάταν για καλό,έτσι κι αλλιώς
    Χαίρομαι που αυτή σου η επάνοδος (εύχομαι να διαρκέσει) καθορίζεται απο ένα τέτοιο σοφό κείμενο!!!Το κρατώ...
    Φιλάκια πολλά και Καλό Καλοκαίρι Φουφουλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μηνα.Καλως μας ξαναρθες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι , Βασιλικούλα!!! Δυναμικό come back μετά από τόσους μήνες απουσίας σου!! Απουσία που έχει γίνει αισθητή, όπως και τα "ψαγμένα" κείμενα που συνοδεύουν τις αναρτήσεις σου!! Φιλιά και καλό καλοκαιρινό υπόλοιπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σου,
    Προσπάθησα να βρω το e-mail για να σου στείλω μήνυμα αλλά δεν τα κατάφερα...έτσι σου αφήνω σχόλιο εδώ...
    Πέρασες από το blog και μου άφησες "παραγγελία"...αλλά για να συνεννοηθούμε καλύτερα αν θέλεις στείλε μου μήνυμα στο 2013tisannios@gmail.com
    Σ΄ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου...
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bασιλική,
    Τα καλούδια που έστειλες για το bazaar τα έχω αναρτήσει στη σελίδα της Δράσης μας...
    Να΄ σαι καλά! Σ΄ ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδα το σχόλιο σου και ήρθα να σε δω! Επιτέλους γύρισες φίλη μου, δεν σου λείψανε τα μπλοκόσπιτα μας καλέεεεε;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φουφουλάκι μου
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ & Χρόνια σου πολλά, έστω και με μία μέρα καθυστέρηση (ήμουν πολύ-πολύ χάλια χθες)
    Νάσαι γερη κι ευτυχισμένη και να ξέρεις οτι... ΛΕΙΠΕΙΣ.
    Φιλάκια πολλάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή