ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ






ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ BAZZAR ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΜΌΛΙΣ ΧΘΕς ΤΟ ΒΡΑΔΥ...ΠΙΚΡΑ!!!!!!ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΟΥΝ Η ΝΤΡΟΠΕς ΠΟΥ ΕΧΩ..ΚΡΙΜΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ..ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΩΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΔΟΚΟΥΤΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕς ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ  ΕΥΚΟΛΕς...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ Ρ.ΝΤ.ΛΑΙΝΓΚ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ¨¨ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΣΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠ' ΟΣΟ ΑΓΑΠΑΜΕ.ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠ'ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.ΚΑΙ Σ' ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΠ' ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

39 σχόλια:

  1. τι κριμα!!!δεν πειραζει,καποια αλλη φορα...γιατι δεν θαγινει???μην μου πεις πως η οικονομικη κριση επιασε και την χειροτεχνια???χιχιχιχι....βρε φουφουλα,εισαι η Βασιλικη??τωρα ειδα τα εργα σου στο βαλε φαντασια και κολλησα...εγω γιατι νομιζα πως σε λενε Φωτεινη??χαχαχαχαχα...τωρα χαρηκα ακομη πιο πολυ που καταλαβα ποια ειναι η γλυκια μας φουφουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην ζητάς συγνώμη, δεν έφταιγες εσύ. Ωραία τα πασχαλινά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΥΡΝΕΝΟΠΟΥΛΟΥ......ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι κρίμα που δεν θα γίνει το bazzar...ωραία όλα τα πασχαλινά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι κατασκευές σου όλες ξεχωριστές και είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιάσουν τους παραλήπτες! Όσο για το μπαζάρ...διοργανώστε κατ'οίκον επιδείξεις για να δίξετε τη δουλειά σας! Σιγά μην κάτσετε να σκάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Foufoula μου καλημέρα,
    Υπέροχα όλα τα πασχαλινά σου !!!!!!! Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη που ακυρώθηκε το bazzar .... το κρίμα είναι για εσάς που είχατε φτιάξει όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα για να λάβετε μέρος σε αυτό και σας έμεινε η πίκρα...
    Εγώ μένω στου Παπάγου και ψωνίζω στο Χαλάνδρι εσύ???
    Φιλιά Πολλά Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΟΣΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ.ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΘΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν πειραζει...θα εχεις τωρα την ευκαιρια να χαρισεις μερικα πραγματακια παραπανω στους αγαπημενους σου...σου εφυγε και το αγχος σιγουρα...και ειναι τοσο ομορφα αυτα που εφτιαξες...εσυ να εισαι καλα....καλημερα και φιλακια Τυρνεροπουλου Βασιλικη!!!!Πειραζει που προτιμω το φουφουλα???αληθεια,απο που βγηκε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ το έχω ξαναπεί ότι φτιάχνεις μου αρέσει! Είναι όλα υπέροχα αλλά το ρομαντικό σου λαμπαδόκουτο είναι πολύ ξεχωριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!Κατι θα βρείτε εσεις!
    Εδω στην Ζακυνθο κανουν BAZZAR κάτω απο μια στοα και εχει μεγάλη επιτυχία!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα Πασχαλινά σου είναι πανέμορφα!
    Άσε, θα ήμουν κι εγώ στο μπαζάρ αυτό και στεναχωρήθηκα πολύ που δε θα γίνει...
    Ευελπιστώ σε επόμενο...
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη πασχαλινή ανάρτηση!!! Μη στεναχωριέσαι καλή μου, κάθε εμπόδιο για καλό έλεγε η μαμά μου. Δεν ξέρεις ποτέ η τύχη από πια μεριά του δρόμου έρχεται. Σίγουρα θα δώσεις χαρά στους παραλήπτες γιατί είναι όλα υπέροχα!! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ηρεμα ολα στην ωρα τους και θα πας και θα σ αρεσει μπραβο για τις δημιουργιες και μου αρεσε ο κουνελος στην τσαντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν πειράζει foufoula μου του χρόνου να είμαστε καλά. Όλα όσα έφτιαξες είναι πολύ όμορφα και σίγουρα θα τα εκτιμήσουν όσοι τα αποκτήσουν!
    Όσο για το λαμπαδόκουτο, τα λόγια είναι περιττά...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν πειράζει για το μπαζάρ, μην στεναχωριέσαι, δεν ήταν δικό σου το λάθος!
    Τα πασχαλινά σου είναι το ένα πιο όμορφο από το άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν πειράζει Foufoula, τα πασχαλινά πάντως έιναι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩς ΕΙΝΑΙ ΤΑ BAZZAR .ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ..ΤΟ FOUFOULA ΕΙΝΑΙ ΧΑΙΔ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΟΥΛΙΤΣΑ=ΦΟΥΦΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΣΤΑ ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πανέμορφα! Έχω μείνει άφωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γιατι ζητας συγνωμη; εσυ το ακυρωσες;χεχε πολυ ωραια τα πασχαλινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!..
    ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΣΟΥ ΕΡΓΑ!!!!
    ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!
    Α!ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΟ ΒΑΛΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πανεμορφα τα πασχαλινα σου !!!μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σου Βασιλικη !! :)
    Πολυ ομορφες οι πασχαλινες σου δημιουργιες !!! Ολα μου αρεσουν, ειναι πολυ γλυκα, αλλα οι λαμπαδες και το τσαντακι η καλαθακι; ειναι πανεμορφα !! Σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου στο blog μου ! Καλη Ανοιξη και καλο σ/κο !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ααα! και μην ανησυχεις για το bazaar ! Κατι θα ερθει παλι στο δρομο σου! Στο ευχομαι ολοψυχα γιατι φτιαχνεις πολυ ομορφα πραγματα! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. όλες οι δημιουργίες σου είναι πολύ ωραίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι κρίμα για το μπαζάρ!!! Οι δημιουργίες σου όμως είναι εξαιρετικές γι ακόμη μια φορά!!! Είσαι καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ δεν ξερω αν ειναι γρηγορες....σιγουρα ειναι πολυ ομορφες!!!Ξεχωριζω το λαμπαδοκουτο...καταπληκτικο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα πράγματα έφτιαξες!!! ειδικά η τσαντούλα με το κουνελάκι!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ta pasxalina mas valane sto klima gia ta kala .Ola ine iperoxa kai me megali agapi...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα
    με υγεία και χαρά κοντά σε όσους αγαπάς και πάντα να φτιάχνεις τα όμορφα πράγματα που μας δείχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή