ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΡΑΝΤΑ.....ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ Κ* ΞΥΛΟ ΜΕ ΠΑΛΑΙΩΣΗ





ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ¨1.ΖΩΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ.2.Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ3. ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΓΙ"ΑΥΤΟ...... ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

22 σχόλια:

  1. Ολα πανέμορφα decoupage, φωτο, λόγια!!!
    Καλή εβδομάδα νάχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ξυλα ειναι τελεια...Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες κατασκευές και λόγια προς σκέψη...
    Και τα ξύλινα και τα φαναράκια είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα έργα σου τα θαύμασα και τα λόγια με βάλανε σε σκέψεις, και πήγα πιο πίσω και βρήκα κι άλλα λόγια και άλλα έργα... έτσι πέρασε η ώρα... και είπα: θα ξανά ΄ρθω
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευαγγελια σε ευχαριστω...καλη εβδομαδα...και χαρουμενη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφη αναρτηση!!!Σοφα λογια και ομορφες δημιουργιες...τελειος συνδιασμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Βασιλικούλα.Μ΄άρεσε αυτό που γράφεις "για να κάνω πράξη κάποια και εγώ" ..και μακάρι έστω και λίγα από αυτά να εφαρμόσεις.Ωραίες κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. einai teleia!bravo sou!!ma pio polu akomi xreiazomai ta quotations poy grafeis..den vriskw syxna to 8erros na andimetwpisw ta thelo mou k ginomai anavlitikh...
    filia apo:
    www.ffffashionmixxxx.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. rena καλωσ ηρθες σε ευχαριστω...nell σε ευχαριστω.. πολυ για τα λογια σου...καλη μου χρυσανθγ σε ευχαριστω...για ολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πΟΛύ όμορφα!!
    στα φαναράκια βάζεις την κόλλα που είναι για γυαλί και μετά την ψήνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οχι βαζω κολα για κερι γιατι ειναι απο την εσωτερικη πλευρα του τζαμιου..με την λογικη οτι θα βαλουμε τι κερι απο μεσα...για νασ μην καει το ριζοχαρτο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα ξύλα μου άρεσαν πάρα πολύ ~ αν και γενικά στα φαναράκια έχω μια αδυναμία!
    Πολύ όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ti na pw??? sugxarhthria gia oles sou tis dimiourgies!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα έργα! Συγχαρητήρια foufoula. Έχω μεγάλη αδυναμία στο παλαιωμένο ξύλο αλλά ακόμα δεν το έχω τολμήσει.
    Καληνύχτα
    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υπεροχα!!!! μηπως μπορει καποιος να μου πει για μια ξυλινη ταμπελα, τι χρωματα να χρησιμοποιησω για να μην ξεθωριασουν? θα μπει σε εξωτερικο χωρο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή