ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

ΜΕΤΑ ¨¨ΜΑΓΙΑΣ¨¨¨ΕΠΟΧΗ






ΝΑΙ!!!!!ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΗΡΕΜΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ¨¨ΜΑΓΙΑ¨¨ΤΗ ΓΛΥΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...ΕΚΑΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΠΑΤΙΝΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΖΙΓΚΙΝΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ...ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΓΙΑ...ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜ.ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΕΣ...ΤΟ ΣΑΒ.ΚΥΡ.ΕΧΩ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΚΡΑΚΕΛΕ....ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ¨¨ Η ΑΓΑΠΗ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ.ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ Θ' ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ' ΕΜΕΙΝΕ Ν' ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ...

13 σχόλια:

  1. to τσιγκινο τσαντακι ειναι υπεροχο!!!!!!!!!!μπραβοοοοοοοοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕς ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ .ΤΟΕΧΑΣΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ....ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ?ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΙΣΑ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΜΑΓΙΑΣ..ΜΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΑ...ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφα και τα δυο...πραγματικα στην Μαγια περναει η ωρα υπεροχα και πολυ δημιουργικα...ασε που τα θες ολα εκει μεσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι αυτο ειναι το μονο προβλημα θες και αυτο κ το αλλο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΦΟΡΑ..ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ...ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παρατηρω οτι η μετα Μαγιας εποχη ...ειναι εξαιρετικη.
    Και τα δυο ειναι πολυ ομορφα και με ρομαντικη διαθεση... !!!
    Οσο για το Κο Μπουσκαλια.....δεν πειραζει να κλεινουμε την αγκαλια μας που και που.....και ο εαυτος μας θελει αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΑΙ...ΚΑΙ ΠΟΛΥ ....ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΒΕΛΙΑ... ΑΞΙΑ!!!!!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΧΑΡΑ.ΥΓΕΙΑ.Κ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ?ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.....(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ....)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια είναι! έχω δει το εργαστήρι της Μάγιας! Πρέπει να είναι πολύ ωραία η συμμετοχή εκει. Decoupage δεν έχω κάνει ποτέ και θέλω τόσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑ ΠΑΣ..ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ...ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ .....ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ...ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την συμμαθήτρια, ελπίζω να τα πούμε και στην Μάγια κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή