ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!

ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΏ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΆΤΟ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΉ ΗΡΕΜΊΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΑΡΧΊΣΟΥΝ ΝΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΠΊΔΕΣ ΝΑ ΦΥΤΡΏΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΆΛΛΩΣΤΕ Η ΑΓΑΠΗ ΜΕΓΑΛΏΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΙ ΣΙ ΓΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΆΦΗΝΑ ΧΩΡΊΣ ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟ'''Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΤΥΧΗΣ''¨¨.......ΜΕΙΝΕΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ Η ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ.''''''ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 σχόλια:

  1. Βασούλι μου γλυκό
    σου εύχομαι να πραγματοποιηθεί η ρήση του Μπουκάϊ και να μη σ εγκαταλείψει η καλή διάθεση το Νέο χρονο. Νάχεις ΥΓΕΙΑ και να πραγματοποιηθούν τα όνειρά σου!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ,καρδιά μου
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάσω, πολύχρονη, με υγεία .
    Η νέα χρονιά να σου χαρίσει ότι επιθυμείς.
    Εκτός από την καλή διάθεση ,ήθελα να προσθέσω να μην μας εγκαταλείψει και η ελπίδα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλη μου σου κάνω ποδαρικό με το..δεξί και σου εύχομαι καλή χρονιά και ότι επιθυμείς στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ¸.•°♡♡⊱彡
    ░Ӈ░ƛ░Ƥ░Ƥ░Ƴ░

    Ɲ░Є░Ɯ░

    Ƴ░Є░ƛ░Ʀ░ !
    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή κι ευλογημένη χρονιά, με πολλή πολλή αγάπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλη και δημιουργικη χρονια!γεματη υγεια και αγαπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά Foufoula μου!
    Υγεία, χαμόγελο, ευτυχία εύχομαι να σου φέρει η νέα χρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, Βασιλική μου! Πολύχρονη, με υγεία, χαρά και ευτυχία! Καλή χρονιά και ευλογημένη να'ναι το 2013! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!! Πάντα με υγεία, χαρά και δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρονια πολλα βασουλα μου!
    καλη χρονια να εχεις με υγεια και δημιουργικοτητα
    πολλα πολλα φιλακια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ..Ευλογημενη να ναι ματια μου..να σαι καλα που περασες απο το λημερι μου..καλη συνεχεια σε οτι και αν κανεις..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλή χρονιά με υγεία! σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και που έγινες αναγνώστρια! καλό σου βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη!!!!!!Χρόνια Πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. περασα να σου ευχηθω να σαι καλα και να εχεις μια υπεεεεροχη και πολυ δημιουργικη χρονια!πολλα φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή