ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

ΚΡΑΚΕΛΕ





ΓΕΙΑ ΣΑΣ......ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ......ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ......ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ -ΚΡΑΚΕΛΕ ΚΑΙ ΠΟΡΠΟΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΜΗ!!!!ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ ΌΠΟΙΟΣ ΒΙΆΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΆΦΤΕΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΌΜΟΝΗ ............ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕς ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ..........ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ¨¨ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΣΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙ ΚΡΥΦΑ ΕΝΑ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ>>>>> ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.....

30 σχόλια:

  1. Υπέροχα είναι!!Δεν ξέρω τι εννοείς ατέλειες Φουφούλα μου,αλλά είναι πολύ όμορφα!!!Πες στα παιδάκι που μετράνε ότι έχουμε 27 ημέρες για τις καλοκαιρινές διακοπές!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΓΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που την βλεπεις την ακμη....δεν καταλαβα...
    Εγω βλεπω υπεροχο κρακελε σε ολα!!...
    Το θεμα ειναι να προαπαθουμε για το καλυτερο και να μαθαινουμε απο τα λαθη μας...και εγω βλεπω μεγαλη προοδο!...μπραβο σου! φιλια Χ2 ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μένα μ'αρέσουν,ειδικά το τρίτο!!!Χρόνια σου πολλά να σε χαίρονται τα παιδιά σου!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Βασιλική μου!Δεν καταλάβαίνω τι λες για ακμή κλπ....εμένα τέλεια μου φαίνονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα...το καραβάκι αδυναμία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βασιλικουλα εχεις γινει ειδικη στα κρακελε ειναι πολυ πετυχημενα και λεγε τα δικα σου ειναι πολυ ομορφα τα καδρακια ..ολες λιγο πολυ εχουμε τις αμφιβολιες μας για τα κρακελε...καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλήμέρα! Καλή εβδομάδα να έχεις! Δείχνουν υπέροχα! Το τελευταίο όμως μου αρέσει πιο πολύ από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ να χαρω τις δημιουργιες σου ωραιες ειναι μπραβο ματια μου συνεχεισε ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν εντόπισα την ακμή.
    Μου αρέσουν όλα.. αλλά η θάλασσα είναι αδυναμία μου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα!!
    Καλή βδομάδα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. η δουλειά σου είναι καταπληκτική!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγώ ΤΕΛΕΙΑ τα βρίσκω!!! Ούτε ακμή, ούτε τίποτα! Υπέροχο κρακελέ! Μπράβο Φουφουλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγω τα βρισκω υπεροχα :) ειδικα αυτο με την φραουλιταααα!!!!! φιλακια φουφουλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν πειράζει που έχουν μπιμπίκια γιατί έχουν και αυτά τη δική τους χάρη αν και στις φωτογραφίες δεν φαίνονται, πάντως εμένα μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ολα υπέροχα!!! Οι μενεξέδες λατρεμένοι μου και οι φραουλίτσες σου σκέτη γλύκα!!!! Όσο για την "ακμή" δεν φαίνεται αλλά αν σε ε΄νοχλεί τρίψτα με ένα ψιλό γυαλόχαρτο και ξαναπέρνα βερνίκι!!! Φιλάκια πολλά Φουφουλίτσα και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ολα είναι τόσο όμορφα!Το πρώτο όμως μου μίλησε λίγο παραπάνω γιατι μ'αρέσει που κόβονται οι γλάστρες.φιλάκια.(τρελαίνομαι με τα αποσπάσματα που μας βάζεις,σούπερ!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όταν εγώ καταφέρω να κάνω τέτοιο κρακρκέ θα πετάω από τη χαρά μου!!!Πού την είδες την ακμή Φουφούλα μου΄Τέλεια είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΟ ΦΡΑΟΥΛΟΚΑΔΡΑΚΙ ΕΧΕΙ......ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο το απόσπασμα της Δημουλά και πανέμορφα τα έργα σου(αν και το δικό μου μάτι δεν είναι έμπειρο ωστόσο μου αρέσουν πολύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μ' αρέσουν πολύ και δε βρίσκω ατέλειες!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφα!!!! Ζηλεύω!!!! Εγώ δεν τα καταφέρνω.... Τι θα πει "ακμή"; Τέλεια είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. είναι πολύ όμορφα! εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το λάθος αλλά ο καλλιτέχνη ξέρει οπότε...
    Καλήμερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΕ ΤΡΥΠΟΥΛΕς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φουφούλα μου είναι ωραιότατα!αχ και γω σαν το παιδάκι!πάντα περιμένω κάτι!χαχα!Καλό βράδυ κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΟΝΕΙΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή