ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...


ΓΕΙΑ ΣΑΣ......ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ? ΕΓΩ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕς ΝΑΙ ΑΛΛΕς ΠΑΛΙ ΟΧΙ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΉΡΘΕ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ.......ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ Η' ΜΗΠΩς ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ Η ΑΝΘΡΩΠΟΙ...?Η ΚΡΑΜΑΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΑΛΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΤΙΝΑ..............ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΤΆΓΕΤΑΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ.......ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ¨¨ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ.ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ,ΟΧΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

36 σχόλια:

  1. φουφουλιτσα μου,καλο σαββατοκυριακο..σιγουρα θα ειναι ομορφα ,μακαρι να σας κανει καλο καιρο...τι ομορφη κρεμαστρουλα...ωραιο μοτιβο,και η παλαιωση πως του παειιιι...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΣΚ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!
    ΑΑΑ!!!ΚΑΙ Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ.............ΤΑ ΣΠΑΕΙ (ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν το καταλάβουμε αυτό για την τελειότητα,θα γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι και η ζωή μας πιο απλή.Αλλά.....
    Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eίναι πανέμορφο,υπέροχη κρεμαστρούλα η παλαίωση τέλεια.Αλήθεια πως την κάνεις?
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ πετυχημενη η κρεμαστρουλα μπραβο βασιλικη μου!!καλο σ/κ και σε σενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφη η κρεμαστρα σου!να περασετε υπεροχα το σαββατοκυριακο! φιλακια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;;;ΠΑΛΙ ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η κρεμαστρούλα, άψογη η παλαίωση!!! Όσο για τον καιρό τι να πούμε... με τέτοιον βιασμό από τον άνθρωπο ο πλανήτης... πάλι καλά!!!! Τι σύμπτωση, και εγώ έχω καταγωγή από την Εύβοια και θα είμαι εκεί Σαββατοκύριακο!!! Να περάσεις υπέροχα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο σε όλα, τα χρώματα του φανταστικά και αγαπημένα.Καλά να περάσεις γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να περάσεις πολύ όμορφα στην εκδρομούλα, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναιπολύ όμορφη η κρεμάστρα σου,και πολύ καλή δούλειά!!!Καλά να περάσεις στην εκδρομούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ομορφη η κρεμαστρα!καλα να περασετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία σχέδια διαλέγεις,ωραία και η παλαίωση!
    Καλό Σαββατοκύριακο,καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειναι απ'τα αγαπημένα μου αυτό το σχέδιο χαρτοπετσέτας και βγήκε πολύ όμορφο στην κρεμάστρα,η δε παλαίωση τέλεια! Να περάσετε σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τελεια...υπεροχη ..πανεμορφη...θελω οδηγιες και σταδια δημιουργιας σε παρακαλωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφη κρεμάστρα με ένα μοτίβο αγαπημένο. Καλά να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα φτιαγμένη. Η χαρτοπετσέτα με τις λεβάντες... τέλεια!!!!! Πολύ καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. KAΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!
    ΟΜΟΡΦΗ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΘΕΜΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλα να περασεις!!! πολυ ομορφη η κρεμαστρα!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η κρεμάστρα είναι πολύ όμορφη! Καλό σαββατοκύριακο και να περάσετε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα στην κρεμαστρούλα σου!!Εμένα η πετσέτα με δυσκολεύει πολύ!Καλό σαββατοκύριακα Φουφούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελεια!!! Πως τα προλαβαινεις ολα? Καλα να περασεις καλο σαββατοκυριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω ένα βραβείο για σένα, σε περιμένω να περάσεις από το μπλόγκ μου να το πάρεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΕΡΑΣΑ ΩΡΑΙΑ...ΤΩΡΑ ΕΙΡΘΑ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΕΜΑΤΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. MARGARITA ΠΕΡΑΣΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΑΚΡΥΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ....ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣ ΠΕΡΑΣΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΛΑΙΩΣΗ ΜΕ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΩ ΧΡΩΜΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΤΡΕΙΨΑ ΜΕ ΤΟ ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΕΝΕΤ Η ΠΑΛΑΙΩΣΗ ΜΕΤΑ ΚΟΛΗΣΑ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΕΒΑΛΑ ΠΑΤΙΝΑ ΟΠΟΥ ΕΙΘΕΛΑ ΒΕΡΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘ. ΑΝ ΟΧΙ ΡΩΤΑ ΜΕ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όταν βρεις λίγο χρόνο, πέρνα από τα μπλοκόσπιτό μου να πάρεις κάτι….. Φιλιά Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλή μου φίλη μπορεί να μην γράφω συχνά σχόλια στο σπιτάκι σου...όμως έρχομαι στα γρήγορα (γιατί εχω πρόβλημα με την σύνδεση!) και βλέπω τις πανέμορφες κατασκευές σου!!
    τα φιλιά και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βασιλική μου αφού όλες θαύμασαν την κρεμάστρα και τα είπαν όλα (ναι,δεν ξέρω τι να γράψω εγω)να ρωτήσω πού πήγες στην Εύβοια;καθότι το αντροχώρι (πως λέμε γυναικοχώρι;)και την επισκεπτόμαστε κάθε καλοκαίρι.
    Φιλάκια και πάντα βραβεία που ευχομαι γιατί η δουλειά που κάνεις είναι αντάξια!(απαντώ σ εδυο αναρτήσεις συγχρόνως...ποιά είμαι τλπ.!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η ΜΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΝ ΛΑΛΑ (ΣΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ-ΜΑΡΜΑΡΙ)...Η ΝΟΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΑΡΜΑΡΙ...ΕΓΩ ΠΕΙΓΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή