ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

GEIA Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!TI ΚΆΝΟΥΜΕ?  ΝΑ ΜΕ  ΚΑΙ ΕΓ Ώ .....................................................TI ?ΜΕ  ΞΕΧΑΣΑΤΕ ?ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ  ΚΑΙ ΆΔΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΕΣ  ΠΟΛΛΕΣ  ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΛΈΩ  ΚΑΜΊΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΥΤΉ Η ΑΝΆΡΤΗΣΗ  ΕΊΤΑΝ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΠΡΙΝ ΦΎΓΩ  ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΈΣ ....ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ  ΚΆΛΙΟ ΑΡΓΆ  ΠΑΡΆ  ΠΟΤΈ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΌ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΟ  ΧΕΙΜΏΝΑ  ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΚΑΝΟΥΝ ΛΊΓΟ Η ΚΑΡΔΙΈΣ  ΜΑΣ......................................... ΚΆΤΙ ΚΆΤΙ  ΑΠΌ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΜΈΝΟ  ΜΟΥ ΧΌΡΧΕ  ΚΑΙ ΌΠΩΣ ΜΙΑ ΛΑΤΡΕΜΈΝΗ  ΜΟΥ ΤΟ ΖΉΤΗΣΕ ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΏ ΆΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΥΕΛΑ .....'''''''ΜΕΡΙΚΕΣ  ΦΟΡΈΣ ,ΑΚΡΙΒΏΣ ΕΠΕΙΔΉ ΧΆΝΕΣΑΙ,MAQENEIS  ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΎΝΕΣΑΙ .ΚΆΝΟΝΤΑΣ  ΛΑQH ,ΠΛΗΣΙΆΖΕΙΣ  ΟΛΟ ΚΑΙ  ΠΕΡΙΣΌΤΕΡΟ  Σ'ΑΥΤΌ  ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ  Η ΑΛΉ QEIA .'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''Η Η ΠΙΟ ΠΙΟ ΔΥΣΆΡΕΣΤΕΣ ΠΛΕΥΡΈΣ  ΜΑΣ ΠΆΝΤΟΤΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΆΖΟΝΤΑΙ  ΌΤΑΝ  ΠΡΟΣΠΑΥΟΥΜΕ  ΝΑ ΓΊΝΟΥΜΕ  ΚΆΤΙ  ΕΝΤΕΛΏΣ  ΚΑ QO ΡΙΣΜΈΝΟ .........................ΦΙΛΊΑ ΠΟΛΛΆ  ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΛΆ ...........................ΚΑΛΌ ΧΕΙΜΏΝΑ ΑΓΑΠΗΜΈΝΕΣ ................

27 σχόλια:

  1. Τρίτη φορά που γράφω το Καλωσόρισμα,ένεκα της σημερινής κακοκαιρίας κόβεται συνέχεια το Ιντερνετ. Χαλάλι σου!
    ΚΑΛΩΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΣ λοιπόν κι εύχομαι αυτό που σε κράτησε τόσο καιρό μακρυά μας να πέρασε ανεπιστρεπτί.
    Νάσαι καλά κοριτσάκι. Φιλάκια πολλά Foufoulaki μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο!
    Αποσυντονιστήκαμε με το καλοκαίρι,μας παίρνει το νου,αλλά τώρα πάλι μαζί.
    Καλή δημιουργική χρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την κι ας άργησε! Καλό φθινόπωρο να'χουμε με υγεία, αγάπη και δημιουργία! Φιλάκια, Βασιλικούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Φθινόπωρο Βασιλικούλα μου!!!Σου στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως ηρθες!! καλο φθινοπωρο κ απο μενα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό φθινόπωρο κι από εμένα !!! Πολύ όμορφο το κουτί σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι κάνεις κοριτσάκι μου?που εξαφανίστηκες?μας καλοπιάνεις με χόρχε για να ξεχάσουμε ότι έλειπες ε?γρήγορα στο πόστο σου!μας έλειψες!ελπίζω να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βασιλική μου, να τα εκατοστήσεις! Χιλιόχρονη, με υγεία, χαρά, αγάπη και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς τη... Καλώς τη.... Να σου ευχηθώ κι' εγώ καλό Φθινόπωρο, ήρεμο κι' ελπιδοφόρο!!!!
    Φιλάκια και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς μας ήρθες Φουφουλίτσα και καλώς σε βρήκαμε.
    Μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε.
    Καλό φθινόπωρο, καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου ,με υγεία.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Βάσω μου!!καλό φθινόπωρο και από μένα!!!καλή σχολική χρονιά στα παιδιά!!!να σε πληροφορήσω ότι έχεις κερδίσει ένα καδρακι από μένα δώρο...στείλε μου μήνυμα με τα στοιχεία για να μπορέσω να στο στείλω..φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σε περιμένω στο σπιτάκι μου να τα λέμε και απο εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. που εισαι βρε μακεδονισσα?
    περασες καλα?
    καλο φθινωπορο να χουμε με υγεια και χορχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα, Βασιλική!!
    Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε!
    Εγώ βέβαια είμαι Φλωρινιώτισσα, με τόπο μόνιμης κατοικίας όμως τα πανέμορφα Σέρβια!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την καλημέρα μου, με ένα δωράκι! http://tetradiosyntagon.blogspot.gr/2012/10/daphnofila.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή σου μέρα, ευχαριστώ που έγινες μέλος στο blog μου. Βλέπω με χαρά ότι είσαι χρυσοχέρα και πολύ ταλαντούχα κι αυτό μ'αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα! Καθυστέρησα λιγάκι....όμως δεν σε ξέχασα...
    χάρηκα που κάνεις μαθήματα αγιογραφίας...Μπράβο σου!
    Με ρωτάς αν είναι δύσκολο...όταν δεν γνωρίζουμε κάτι μας φαίνεται δύσκολο...βουνό...όσο θα ασκείσαι σιγά-σιγά το βουνό θα χαμηλώνει...η αγιογραφία θέλει υπομονή και επιμονή...κι`αν δεν την έχεις την υπομονή δεν πειράζει θα σε βοηθήσει η αγιογραφία να την αποκτήσεις...να ξέρεις ότι η ενασχόλησή σου μ`αυτή την τέχνη δεν έχει να σου προσφέρει μόνο τεχνικά...αλλά και πνευματικά...θα σου φέρει ηρεμία και γαλήνη...
    Αν μπορώ να πω κάτι και να το θυμάσαι...ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ότι κάνεις με τον δάσκαλο επανέλαβέ το στο σπίτι μόνη σου...
    Καλή τύχη σου εύχομαι!
    Διάβασα σε προηγούμενη ανάρτηση ότι είχες ένα θέμα με τη μέση σου...Περαστικά σου εύχομαι...ελπίζω νάναι όλα καλά τώρα...
    Τα ντεκουπαριστά σου πολύ όμορφα...μου αρέσει η παλιά όψη που τους δίνεις...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο είναι!!! Καλωσόρισες στη μπλογκόσφαιρα φίλη μου!!!
    Τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. KAΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή