ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012




ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ.ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΉΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΛΑΤΡΕΎΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΏΘΩ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΊΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ....ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ?  ....ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΙ......¨¨Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ Ν ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΙΣΧΥΡΟΣ ΜΑΓΟΣ,ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΑΣ.ΖΟΥΜΕ,ΟΜΩΣ,ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ  ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ............ΦΙΛΑΚΙΑ

27 σχόλια:

  1. Ο Μπουκάι ξέρει....σε άγγιξε η Ανοιξη λοιπόν!!! Χαίρομαι για εσένα, καλές κατασκευές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φουφούλα, είναι πολύ όμορφα τα δωράκια που ετοίμασες.... έχεις λατρεία με τον "Χόρχε", ε;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε Βάσω,καλή αρχή. Ήρθε επιτέλους η άνοιξη και μαζί της - επιτέλους-ήρθε και η όρεξή σου για κατασκευές.Φιλιά και περιμένουμε και την συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δωράκια χειροποίητα.... τι πιο όμορφο??
    Φιλιά, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε φουφουλιτσα ειναι αληθεια οτι σε εχουμε χασει τελευταια!Το παν βεβαια ειναι να εισαι καλα και να συνεχιζεις να δφτιαχνεις ομορφες δημιουργιες και να εκφραζεσαι!
    (δε σε ξεχνω γιατι εχω εδω διπλα μου την ξυλινη καρδουλα απο τα χερακια σου)φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομόρφα !!! Άντε να μπένουμε στο κλίμα σιγά σιγά γιατί το έχουμε ανάγκη !!! καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  6. που σαι φιλενάδα και σε έχασα!πολύ όμορφες δημιουργίες!καλη σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που 'σαι καλή μου??!! Χάρηκα που σε ξαναείδα στη "γειτονιά!! Οσο για τα δωράκια σου, φαίνεται καθαρά η αγάπη που έδωσες! Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς τη με τα όμορφά σου!
    Να τα χαρούν τα δωράκια από τα χεράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τυχεροί αυτοί που θα πάρουν αυτά τα όμορφα δωράκια!!!Να είσαι καλά κοριτσάκι μου καλό Σ/Κ!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λείπεις γιατί δημιουργείς...και καλά κάνεις...ωραιότατα όλα...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς μας ήρθες με τις υπέροχες όπως πάντα δημιουργίες σου. Ελπίζω μη λείψεις πάλι τόσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φουφουλάκι μου έκανες ανάρτηση μετα τόσο καιρό και κοντεψα να τη χάσω...άσε που ο μπλογκερ μου έκανε νούμερα μέχρι να μπω.
    Τέλος καλό όλα καλά!
    Λοιπόν μια και παραδέχεσαι οτι η Ανοιξη είναι η εποχή σου (και εγω τη λατρεύω) μην ξαναχαθείς,καιρός να εμπνευσθείς και να δράσεις.
    Περιμενουμε νέα δείγματα δημιουργιών σου με την αγάπη σου, γιατί ΝΑΙ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ οτι είναι καμωμένα με αγάπη!!!
    Φιλάκια πολλά Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα και καλό μήνα!!!Μπράβο σου είναι πανέμορφα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλωστηνε!!!Καλό μήνα να έχεις!!!άσε τις δικαιολογίες δεν είναι απαραίτητες..αρκεί εσύ νασαι καλά!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι υπέροχα....
    έλα και μια βόλτα από το blog μου, σου έχω ένα βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φουφουλιτσα τι τελειες οι λαμπαδες!μπραβο χιλια μπραβο για τα καλλιτεχνηματα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πόσο όμορφα! Μου αρέσουν πολύ και τα χρώματα που έχεις διαλέξει!
    Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορεί να χάθηκες, αλλά βλέπω ότι δημιουργούσες!!! Μπράβο για τις ομορφιές κορίτσι, αλλά μην ξαναχαθείς!
    Καλό μήνα και καλή Μεγαλοβδομάδα!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι όλα τόσο όμορφα!!!Καλό Πάσχα σου εύχομαι και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βρε βρε βρε παλι δημιουργικη και πολυταλαντη μπραβο σου καλο πασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα! Μ' αρέσουν πολύ αυτά που φτιάχνεις, στο έχω ξαναπεί....
    Καλή Ανάσταση, εύχομαι, με υγεία, όμορφη ατμόσφαιρα και υπέροχη διάθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!!! Πέρασε αν έχεις χρόνο από το μπλογκοσπιτάκι μου να παίξεις ένα παιχνιδάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ολα πολύ όμορφα! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία!

    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι εξαιρετικά!!!Πολύ πολύ όμορφα όλα!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα κοριτσάκι μου. Να περάσεις ήρεμα τη Μ. Εβδομάδα και την Ανάσταση να λάμψεις!!! Σε φιλώ!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή